Lokcheck
Projektmenedzsment szoftver
tulajdonosok számára
Lásd át az építészeti munkálatokat

Áttekinthető munkamenet
Projektmenedzsment szoftverünk segítségével zökkenőmentesen nyomon követheted projektjeid haladását, legyen az akár a szomszédban, akár a világ másik pontján. Valós idejű jelentéseink segítségével minden döntést naprakész információk alapján hozhatsz meg.
Férj hozzá bármely dokumentumhoz, bárhonnan
Használd ugyan azt a platformot több projekt menedzselésére. Alkalmazásunkba az alvállalkozókat, fővállalkozókat, vagy akár szállítópartnereket is egy színtérre rendelheted, így minden szükséges információt egy helyen tárolhatsz.
%
Kevesebb meetingre fordított idő
%
Gyorsabb minőségellenőrzés
%
Kevesebb javításokra fordított idő
Átlátható dokumentációk

Vedd át az elkészült projekteket egy gombnyomásra
Alkalmazásunk egy helyre gyűjti a fontos dokumentumokat már a tervezés szakaszától kezdve, a megvalósításon át egészen az átadásig. Ennek segítségével minden információ egy helyen központosul, így a projekt végéhez érve egyszerűen elérhetővé vállnak az átadáshoz szükséges dokumentumok.
Optimalizáld a munkaerő felhasználást
Használd a meglévő archívumot, a projekt kiadásainak követésére. Alkalmazásunk használatával, nem kell többé papírok tömkelegét átnézni, hogy áttekinthessük akár az anyagok akár a munkaerő költségét. A Lokchekkel pontos becslést kaphatunk az összes felmerülő költségről, megannyi munkaórát megspórolva.
Csökkentsd a kockázatot

Testreszabható jelentések
Lépj kapcsolatba vállalkozókkal, alvállalkozókkal
Rögzíts üzeneteket a projekt tervrajzain, így a vállalkozó, alvállalkozók azonnal válaszolhatnak kérdéseidre. A különböző szereplők összekapcsolása jelentősen megnöveli a projekt hatékonyságát, és csökkenti a hibák kijavításával töltött időt.
Készen állsz a digitalizációra?
Lépj velünk kapcsolatba, vagy hozd létre fiókod.
Akik már bizalmat szavaztak nekünk



