Kapcsolat a csapattal és megnövelt hatékonyság

Automatizáld a kommunikációt és az adminisztrációd, amivel időt takarítasz meg. Oszd meg céljaidat és dokumentumaidat a cégeddel, hogy elkerüld a hibákat, a javításokat és a félreértéseket.

A Lokcheck és a vállalatod

Tervezd és ütemezd projektjeid a nagyobb teljesítmény érdekében. Részletes jelentéseink segítségével jobb döntést hozhatsz, és az adminisztráció idejét is jelentősen csökkentheted.
Miben segítünk? Tekintsd meg bemutatkozásunk!

ELISMERÉSEK

Olyan cégekkel dolgozunk, akik az innovációt és a modernizációt tűzik ki céljaiknak. Ők elismerésüket adták a projektünkhöz.

Vezényeld projektjeid a legnagyobb hatékonysággal

A meetingekre fordított időt szoftverünk segítségével akár 80%-al csökkentheted. Segítségünkkel csapatod részletes információkhoz juthat a lehető legrövidebb időn belül.

KEZELD PROBLÉMÁID HATÉKONYAN

Csapatod munkájának minőségét pillanatok alatt ellenőrizheted, amivel a probléma kijavításának idejét akár 70%-al is csökkentheted.

CSÖKKENTSD AZ ADMINISZTRÁCIÓT

Alkalmazásunk automatikusan kezeli a munkaterületről beérkező adatokat. Ezzel akár napi 2 óra is felszabadulhat az adminisztráció folyamatában.

KÜSZÖBÖLD KI AZ UTÓMUNKÁKAT

Szoftverünk segítségével tisztán átlátható, részletes információkat küldhetsz csapattársaidnak.

DOKUMENTUMOK TÁROLÁSA

Könnyű elérést biztosítunk a munkához szükséges dokumentumokhoz, illetve tervrajzokhoz, a munka folyamatos végzése érdekében.
A kommunikáció digitalizálását a Lokcheck párosítja a dokumentációval, így bármelyik csapat számára elérhetővé teszi az építészet új korszakába lépését.

Felhő alapú szinkronizálás

Legyetek mindig egy lapon, hogy elkerüljétek a koordinálatlan munkát. Soha többet ne maradj le egy dokumentumról vagy instrukcióról.

BIZTONSÁGOS

Minden információt magas szintű biztonsággal és titkosítással tárolunk a felhőben. A terveidet és a projekt információit elzárjuk azoktól, akikre nem tartozik.

NAPRAKÉSZ

Mindenki a legfrissebb tudást használhatja a Lokcheckkel. A feltöltött információid minden eszközön szinkronizálódnak, a résztvevőket értesítjük a változásokról.

Idő megtakarítás automatikus jelentésekkel

Túl sok idő jelentéseket összeállítani – ha vannak egyátlán. Szerezz betekintést a céged tevékenységébe és hatékonyságába.

BETEKINTÉS

A jelentéseink részletes információt adnak a teljesítményedről minden nap. Vidd el őket meetingekre, elemezd az erősségeidet, fedezz fel kockázatokat.

MINDIG IDŐBEN

Ne maradj le többet egy határidőről: a jelentések automatikusak és felhasználhatók saját vagy hivatalos célra egyaránt. Ez mindössze néhány kattintás.

Projektek tervezése és ütemezése

A projektmenedzselés sokszor kihívásokkal állít szembe megannyi szakembert. Akár egy ügyféllel való találkozón, akár alvállalkozóval való megbeszélésre kerül a sor, a megfelelő információkat érthetően és időben kell kommunikálni a legjobb döntés meghozásának érdekében.
A Lokcheck lehetővé teszi az adatok gyűjtését és tárolását a munkaterületről, amivel biztosíthatod az elvégzett munka minőségét a kivitelezési szakaszban. A projektmenedzser napirendet és feladatokat oszthat ki a Lokchecken keresztül, amivel technikai információkat, illetve jelentéseket is biztosíthat csapata számára.
A Lokcheck okos napirendjével automatikusan észleli és jelzi a határidőhöz közeli feladatokat számodra és a csapatod számára, ezáltal a határidők betartását könnyíti, illetve az esetleges késések elkerülését szorgalmazza.
A kommunikáció digitalizálását a Lokcheck párosítja a dokumentációval, így bármelyik csapat számára elérhetővé teszi az építészet új korszakába lépését.

Gyűjtsd dokumentumaid egy helyre

A Lokcheck felhő megoldású tárhelye lehetővé teszi bármilyen szükséges adat könnyű tárolását, legyen az PDF, DWG, vagy bármi más.
Biztosítsd, hogy csapatod mindig a megfelelő legfrissebb információ birtokában dolgozzon a felhő alapú szinkronizálás segítségével. A Lokcheck automatikusan frissíti az adatokat minden eszközre, amint az lecserélésre, vagy módosításra kerül.
A fájlok a munkafolyamatokhoz csatolhatók az alkalmazáson kereszül, ami könnyűvé teszi a megfelelő információ eljuttatását, még nagy projektek esetén is.
Adataid biztonsága kiemelten fontosak számunkra, ezért szervereinket a legkorszerűbb védelemmel látjuk el.
Cseréld le a tollat és a papírt egy olyan digitális megoldásra, amivel feladataid könnyen kioszthatod, a változásokat pedig soha nem látott gyorsasággal kezelheted.

Anyagkövetés és papírmunka

Az anyagok nyomonkövetése és a számlák rendszerezése roppant időigényes és nagy pontosságot igénylő feladat. A papír alapú számlák gyakran elvesznek, míg a valós idejű leltár rendkívül sok időt vesz igénybe.
Cégünk ezért fejleszette ki saját anyagkövető rendszerét, amellyel készletét valós időben számon tarthatja. A beérkező és a kimenő anyagok nyilvántartásával a Lokcheck lehetővé teszi az építőipari vállalkozások számára, hogy csökkentsék az anyagkezelés és a számlázás idejét.
A Lokcheck a tranzakciók segítségével megmutatja Neked a valós idejű építőanyag mennyiséget. Rendszerünk egyaránt képes a bejövő és kimenő anyagokat tárolni.
A számlák Lokcheckben történő tárolásával a papírmunka soha nem veszhet el. Vállalkozásod ugyanakkor csökkenthet az adminisztráció idején, a másodpercek alatti papír alapú folyamatok digitalizációjával.

Gyorsabb és pontosabb döntések

Amikor adatokat viszel be a Lokcheckbe, szoftverünk a jelentéseket automatikusan összesíti, megmutatja az előrehaladás százalékos arányát, az adott munkafolyamatnál. Automatikus emlékeztetőkkel segítünk a vállalatoknak a jelentések készítésében és az munkaterületről való adatgyűjtésben.
A felmerülő problémák, amik gátolják a további munkafolyamatokat összekapcsolódnak az ezen a területen elvégzendő további feladatokkal, így egy probléma sem marad figyelmen kívül.

BIM

Akár az ügyféllel való kapcsolat kiépítésére, akár a csapaton belüli eligazításhoz használod a BIM-et, észrevehetted, hogy az építészeti modellek csak a már elkészült épületeket ábrázolják.
Emeld új szintre találkozóid, a BIM-ben lévő adatok feljegyzésével
 A Lokcheck integrált BIM szoftverének köszönhetően láthatod a különböző építési folyamatokat, illetve lemodellezheted az épület előrehaladását is. Egyszerűen válaszd ki a megfelelő elemet a BIM-ben, és hozz létre egy jelentési ütemezést hiperhivatkozás segítségével. A modell adatait automatikusan továbbítjuk a Lokcheckbe, ami a továbbiakban értékes információt nyújthat csapatod számára.
A Lokcheckben gyűjött adatok a megadott helyeknél megjelennek a BIM modellben. Ezeket az élő adatokat hasznosíthatják ügyfeleid, vagy csapatod, akiknél a modellek már a folyamattal kapcsolatos információkat is tartalmazza a munkaterületről. A modell lehetővé teszi a könnyű eligazítást és a jóváhagyási folyamat lerövidítését, ami segíthet a még jobb kapcsolatok kialakításában.
A Lokcheck jelenleg kompatibilis a BIMx-el és hamarosan több platformon is elérhető lesz.

FELHASZNÁLÁS

Lokcheck építési projekteknek

Az applikációnkat az építési területek legváltozatosabb környezeteire terveztük. Hisszük, hogy a kapcsolódás és a tudás megosztása azok a lehetőségek, amiket alkalmazva az építőipar a legtöbbet profitálhat.

Szimultán projektmenedzsment

Az appunk ideális olyan csapatoknak, akik több építést visznek egyszerre. Nincs határ az építések számában.

Alvállalkozók a projektben

Sosem volt ennyire könnyű fájlokat és terveket megosztani a partnereiddel biztonságosan. A rendszerben jelenteni is tudnak.

Lakóépületi projektek

Lehetőséget teremtettünk rá, hogy annyi információt, tervet és célt tárolj, amennyire csak szükség van. Újra és újra.

Nagy volumenű projektek

Korábban a nagy projektek nehezen voltak megfoghatóak és feldolgozhatók. A Lokcheckkel egy óriásprojekt is egyszerűen adminisztrált és vezetett.

KAPCSOLAT

Jelentkezz az ingyenes online kurzusunkra

Tanulhatsz az építőiparban használt digitális megoldásunkról és megválaszolunk minden kérdést a Lokcheckkel kapcsolatban.

Értesítések, adatvédelem