Feladatkezelés, dokumentálás és ezek felelősei egy helyen

Az összetett építőipari folyamatok átlátható, közös és bárhol elérhető felületet igényelnek. A változatos helyszíni információk miatt feladatkezelés funkciónk hatékony, testreszabható megoldást nyújt csapatoknak.
feladatkezelés funkció feladatok előrehaladása
feladat leírása feladat kezelés funkció

Oszd meg és tartsd számon csapatod feladatait

A Checkben elérhető feladatlisták és ütemterv elemek létrehozásával értesítheted kollégáidat az elvégzendő és folyamatban lévő eseményekről.

Egy létrehozott feladat segít a munkavégzéshez kapcsolódó információk és csatolmányok megosztásában a résztvevőkkel.

Gantt Chart ütemtervezés feladatkezelés funkciónkkal

Minél nagyobb projekteken dolgozunk, annál összetettebb ütemterveket kell készíteni az átláthatósághoz. A Lokcheckben bármilyen csoportosított, összekapcsolt vagy egyedülálló folyamatot szervezhetsz közös ütemterven. 

Az ütemterv használatával a határidők egyszerűbben kommunikálhatóak, a pontos készültségi követés érdekében pedig a legpontosabbak százalékos alapon jelenthetik készültségüket, mely átlátható módón jelenik meg az ütemtervben.

A Check felhasználói több száz feladatot oldanak meg hetente, ezért bármennyi feladat követését lehetővé tesszük.

gantt-diagram feladatkezelési funkció

Hozd létre és jelentsd csak azt, ami fontos

A helyszíni, papír alapú dokumentumok változatosak, de a legfontosabb részeket összegyűjtöttük, hogy helyettesítsük. Jelölőnégyzetek, kitöltendő mezők, aláírások más összesen 11 widgetben, amit a legjobb dokumentumsémák elkészítésére használhatsz. Ezután gyűjts adatokat olyan gyorsan mint még soha, azt amire szükséged van a legösszetettebb, moduláris reporting felületen amit valaha láttál.

egyedi sablonok feladatkezelés funkicóban
projekt adatok feladatkezelés funkció

Automatizálj feladatkezelés funkciónkkal

Az általad létrehozott dokumentumok nem csak gyorsítják az adatgyűjtést de az információ feldolgozását is automatizálják. 

Építsd be a dokumentumokba az anyagfelhasználási, költség vagy helymeghatározó widgetet és érj el leltár- és költség-automatizációkat amivel kézben tarthatod a teljesítést és az adminisztrációs időben a korábbi megszokott hosszas papírmunkát elfelejtheted.

A felhő és az ügyfélélmény előnyei

Esettanulmányunkban részletezzük, hogy egy napelemeket létesítő cég miképp tudott 90%-ot spórolni az adminisztrációs és számlázási folyamaton az átadás során.

Emellett az ügyfelek élményét is tudták erősíteni automatikus email projekt dokumentációkkal, e-aláírással és egy összességében problémamentes betanítással.

Kérj ingyenes tanácsadást feladatkezelés terén csapatunktól

Szívesen segítünk az elindulásban és emellett a Lokchecket a 30 napos ingyenes próbaidőszakban korlátlanul, a teljes csapatoddal használhatod.

Akikkel már együtt építünk

A Check több mint 100 projekten bizonyított változatos munkakörnyezetekben, értékes munkaórákat megtakarítva a projektvezetésben és a cégek vezetésében.

Felhasználóink esettanulmányain keresztül megismerheted az elindulás egyszerűségét és a változatos felhasználási területeket amin az építőipari cégek szeretik a Checkben bonyolítani folyamataikat.

partner logók