Feladatkezelés
Lokcheck

Osszd meg
feladataid csapattársaiddal – Feladatkezelés
Alkalmazásunk segítségével egy bizonyos feladathoz több alkalmazottat, vállalkozót, vagy akár alvállalkozót is hozzárendelhetsz akár egy email cím segítségével.
A projektmenedzser napirendet és feladatokat oszthat ki a Lokchecken keresztül, amivel technikai információkat, jelentéseket, illetve bármilyen szükséges információt megoszthat csapata számára.

Nincs több elmaradt feladat a feladatkezelés funkcióval
A Lokcheck okos napirendje automatikusan észleli és jelzi a határidőhöz közeli feladatokat Ön és csapata számára, ezáltal a határidők betartását könnyíti, illetve az esetleges késések elkerülését szorgalmazza. Az interaktív színkódoláson és állapotjelentéseken keresztül gyors betekintést adunk egy építés állapotába, a legösszetettebb fázisoktól a legkisebb feladatokig.Hogyan takarít meg egy cég 3.000.000 Forintot egy munkán a Lokcheckkel?
Ismerős a gyomorszorító érzés, amikor más hibájából veszteséges a te üzleted? A céged mindent megfelelően végzett, de egy a projekten dolgozó másik cég elrontotta a vállalkozásod munkáját. A veszteségeket mégis te viseled. Ez fordult elő az egyik Lokchecket...
Miért fontosak a napi jelentések az építőiparban?
Sok építészeti vállalat hajlamos eltekinteni a napi jelentések fontosságától. A különböző vállalkozók és allvállalkozók számos eszközt használnak feladataik elvégzéséhez, ami miatt egy gondosan felépített építkezési terv is könnyedén meghiúsulhat. Ennek elkerülése...
A felhő alapú adattárolás előnyei
A helyi adattárolás napjai leáldoztak. Persze, a biztonsági másolatok tárolására nagyon is megfelelő lehet egy helyi szerver, ám a mindennapi használatra nem a legjobb döntés. A felhőalapú tárolási rendszerek fénykorukat élik, mind magán személyek körében, mind az...

Pontos információk megosztása a feladatkezelés funkció segítségével
Projektmenedzsment alakalmazásunk segítségével a pontosság minden téren gyerekjáték. Nincs ez máshogy a feladatok kiosztásában sem. Nem kell projektmenedzsernek lenned ahhoz, hogy hasznos ütemterveket készíthess. Dinamikus Gantt chartokon keresztül bármilyen összetett ütemterv átláthatóan kezelhető és kommunikálható a csapattal. A különböző projektek különböző feladataihoz PDF fájlokat, megjegyzéseket, vagy akár tervrajzokat is kapcsolhatsz, amik egytől-egyig fontos információkkal láthatják el a csapat minen tagját.Készen a digitalizációra?
Lépj velünk kapcsolatba, vagy hozd létre fiókod.
Akik már bizalmat szavaztak nekünk



